Forenklet innkjøpsprosess
Sikre deg tilgang til komplett produktsortiment gjennom kun ett kontaktpunkt - vår innkjøpsportal. Fulldigitalisering av innkjøpsprosessen effektiviserer intern ressursbruk, og forenkler tidkrevende aktiviteter som fakturabehandling og betaling. Vi tilbyr statistikk og spesialtilpassede rapporter til analyse og budsjettering, og er 100% EHF-kompatible.
Kundespesifikt produktutvalg
Vi skreddersyr produktutvalget av både hyllevarer og spesialprodukter / SMU i innkjøpsportalen. Vi kobler oss opp mot nye og eksisterende leverandører, hvilket sikrer deg videreføring av eksisterende varesortiment og -utvalg, samt muligheter for utvidelse.
Logistikkpartner
Vi er en logistikkpartner for bedrifter, og vi hjelper bedrifter med å effektivisere sin drift ved å samle sine innkjøp hos oss. Vi har vår egen salgsavdeling som jobber dedikert med bedriftsavtaler, forespørsler og anbud, og vi er i dag stolt leverandør på flere offentlige rammeavtaler i både inn- og utland. Takket være tette samarbeid med en rekke forskjellige leverandører har vi muligheten til å tilby et bredt sortiment innenfor ulike kategorier. I tillegg er vi i sterk vekst, hvilket betyr at produktsortimentet vårt stadig utvider seg. På forespørsel kan vi levere tilbud på produkter som ikke nødvendigvis ligger tilgjengelig i nettbutikken.